Informasjon om tjenesten

Start en uforpliktende chat her, og fortell om problemet. Har du mistet bilder, starter ikke PC’en, lagger spillet, eller fungerer ikke eposten? Vi kan svare på det meste, gi deg råd og løse problemer.

Ideen bak tjenesten er enkel.

Det er mange der ute som ikke får utnyttet sine digitale verktøy og tjenester fullt ut fordi ting ikke fungerer optimalt. Dette kan skyldes fingertrøbbel, feil i oppsett, ikke kompatibel teknologi, mangel på kompetanse, osv – ofte er det enkle småfeil som reduserer anvendelse og brukeropplevelse betydelig.

Dette er viktig i en tid der vi alle er blitt avhengige av digital tilgjengelighet og utnyttelse av vår personlige teknologi for å kunne delta fullt ut i alt fra familieliv til arbeidsliv og samfunnsliv.

Samtidig er det mange der ute som sitter på kompetanse og tid for å kunne yte hjelp og støtte, og delingsøkonomien har vist at veldig mange ønsker å bidra dersom ting blir tilrettelagt for det.

På sikt er vår idé var å koble de som har problemer med de som har kompetanse og tid til å hjelpe. I første omgang har vi satt våre egne folk til hjelpefunksjonen slik at vi kan sikre kvalitet og rutiner og få satt opp beste praksis på området. Etterhvert vil andre kunne kvalifisere seg til å bidra basert på en prosess der de viser både kompetanse, evner og holdninger i tråd med våre verdier og vår policy.

Tillit er den grunnleggende verdien i AssistMee. Folk flest ønsker å bidra dersom de kan og har anledning, og folk flest ønsker å verdsette bistand og hjelp dersom det blir tilrettelagt for det.

Derfor bestemt vi oss for å gjøre tjenesten med ingen obligatorisk betaling, kun en anmodning om at brukere skal betale det de føler hjelpen er verd – avhengig av hva som er gjort, takknemligheten de føler over endelig å få fikset ting som ikke virker, og størrelsen på egen lommebok.

Vi er i produksjon og ser en god utvikling. Per idag dekker vi allerede de fleste behov og leverer støtte ift alle vanlige utfordringer knyttet til nettverk, pc, mac og mobil.

Vi i Assistmee har god erfaring fra drift, og med kundeservice hos andre større leverandører innen call-senter, telekom og konsulentvirksomhet.

Du har full oversikt over hva vi ser på datamaskinen din og kan i forkant lukke dokumenter og programmer du ikke ønsker vi skal se. 
Du har hele tiden full kontroll på datamaskinen og kan når som helst avbryte økten.
Vi bruker det ledende fjernstyringsprogrammet LogMeIn Rescue med en sikker tilkobling på 256 bits AES kryptering på forbindelsen.

Det lagres ikke noe på din datamaskin.

Vårt mål er at alle skal ha en optimal digital opplevelse og delta fullt ut i den digitale hverdagen. Fri for irritasjon, hassel og teknologisk knot, – uansett eget utgangspunkt og egne ferdigheter.

Vi vet at du ønsker det samme. Du bestemmer derfor selv hvor mye du betaler – avhengig av hvem du er, tiden vi brukte og hvor mye du føler vi hjalp deg.

Vi bruker Vipps som betalingsmåte. Du åpner Vipps på mobilen, velger «Betal» øverst på skjermen og søker opp «Assistmee» eller Vippsnummer «505629» og skriv inn et ønsket beløp.

 

Alle våre konsulenter har lang erfaring, riktige sertifiseringer og overlegen service innstilling. De ønsker å løse ditt problem. Om det ikke blir løst der og da, vil de komme tilbake til deg og følge opp.

Fortell oss umiddelbart hva du synes om hjelpen du fikk slik at vi blir enda bedre.

Vi hjelper deg med de fleste tekniske problemer inne data, mobil, nettverk, dataspill, internet med mer.

Har du en PC/Mac som ikke starter kan du chatte med oss via din mobiltelefon og vi prøver å hjelpe deg med problemet.

Start en uforpliktende chat her, og fortell om problemet. 

Selv om vi er et norsk selskap – er vår ambisjon å ha rådgivere og konsulenter i alle tidssoner og kunne betjene deg 24/7 alle dager i uken. Vårt arbeidsspråk er i hovedsak engelsk, men vi kan også hjelpe deg på norsk og andre språk dersom du ønsker det, men da må det eventuelt avtales.

Vanlige åpningstider er hverdager og lørdager fra 09:00 til 19:00.    

Søndag holder vi stengt.

Det hender vi svarer deg i stengetiden om du sender oss en melding med en lite beskrivelse av problemet.

Vår ambisjon er utvide åpningstidene ytterligere i fremtiden.

NB: Vi er kun en tjeneste på chat og fjernhelp. Vi utfører derfor ikke reparasjon hos oss eller ute hos kunder.

Assistmee er bygget på tillit og ønsker å gi sine brukere en god opplevelse og sikkerhet for at alle private data blir behandlet ihht lovverket. Det lagres ikke noe på din datamaskin. Vi setter personvern svært høyt og følger EU’s Personopplysningsloven: 

Personvernerklæring

Dersom du mot formodning opplever at vi har brutt med dine forventninger ber vi deg om å sende oss en melding via kontaktsiden – trykk her

Dette sier kundene våre

april 20, 2018

Yes it worked and I am so happy. I will recommend you.

Mona

april 7, 2018

Great Windows started ans i have my personal home screen. Thank you.

Lene Marie

mars 28, 2018

Takk for hjelpen! Kan anbefale dokken. Sender Vipps etterpå. God Påske

Terje

mars 15, 2018

If this really is what it seems like so far, it is awesome and I shall recommend you widely.

Karl Arne

mars 14, 2018

Det ble som før fantastisk jeg er overlykkelig og takknemlig og synes dere fortjener kroner for hjelpen. Skal nok spre ordet, det kan dere være sikker på! Har nok fått minst en fast kunde dere nå. Dere er STOR!!!

Kirsten

Merkevarer vi jobber med

Denne siden benytter informasjonskapsler

Er det i orden for deg at vi bruker informasjonskapsler for å gi deg en bedre brukeropplevelse? Les mer om personvern.